2015年5月23日 星期六

《星級魚の工房》首次的飲食網誌,本天開張! - 士多啤梨玫瑰蛋糕


其實一直都想為BLOGGER開設一個飲食的少少專欄,
到現在終於有一個機會了!





由我們BLOGGER ADMIN 中的飲食顧問之一 - 星魚
以一位小伙子廚師的角度,分享不同種類的美食,
希望各位都會喜歡!

《星級魚の工房》




-------------------------------------------------



依家係立體蛋糕既時代,所以我都整返個簡單既立體蛋糕出泥應下節,
多數立體蛋糕都係用糖膠或者忌廉唧花整既,
而我依個就係用忌廉唧花整既,只係普通打圈畫花已經做到相當唔錯既效果,
依個蛋糕既特別之處就係我係打忌廉既時候,
落左D士多啤梨醬去打,
令到個忌廉有陣士多啤梨香味,
因為坊間大多數只係落色素去整,而我除左外貌之外味道都一樣注重。




由於依個蛋糕只係雛型,所以內層只係普通士多啤梨生果蛋糕,
另外,如果你地放大張圖泥睇,可能睇到d忌廉唔太滑,
因為我用士多啤梨醬打的,士多啤梨醬帶酸性,同忌廉打埋一齊會令到忌廉變得粗糙,
所以我建議用士多啤梨香油打(因為當時我冇所以大家將就一下)

下次我會再分享幾款既立體蛋糕比大家睇下!


《星級魚の工房》士多啤梨玫瑰蛋糕 




《星級魚の工房》
房主 - 星魚



表面係甜品師,實際係以奧運為目標既射箭手!



-------------------------------------------------






以上!

沒有留言:

張貼留言