2013年10月23日 星期三

蘋果經

今日不講AKB,不講日本,也不講時事,講生果!

各位,A for Apple!無錯,就係講Apple啦~~
另外注意,所有文中提及的價格皆以港幣計算。

今朝凌晨Apple有新發佈會,雖然大家都會知道出新MacBook Pro、新iPad、新iPad Mini同Mac Pro,當然還有新OS 10.8 Mavericks啦。

首先,先講下MacBook Pro,看似無乜大加,但是,新MacBook Pro已經把機械Harddisk送到歷史舞台。事關新版全部用Flash Memory取代傳統Harddisk,既快且靜,會用得非常舒服。我而家部MacBook Pro雖然是2011年3月版,但我已經加RAM加到16GB,而且也換了Flash Harddisk,所以都OK啦。不過,點解Retina Display條Line中最入門型號還是4GB RAM??這個非常奇怪,甚麼時代呀?起碼都8GB RAM啦,難道你將入門價調低到$9988就可以將貨就價?

iPad -- iPad Air!比前代簿及輕,但有無iPad2咁輕?睇真身先知。

iPad Mini with Retina Display -- Retina Display一詞,終於洗清iPad Mini係平野既"污名"了。不過,入門價過3000蚊。都係睇真身先知。

Mac Pro,我最期待的!因為已經好幾年無更新,上一代還是USB 2.0,講過話轉好多年,而家即刻黎個大更新,垃圾筒外型,支援4K色,12GB ECC RAM ,雙Xeon E5 笑CPU等等,唔講得的設定。入門價雖然是$23388,上一級更加要$31888。但是,以上設定再加上全美國製的話,值得的!出年如果有花紅的話,我會買它作為Workstation。

Apple,點都好過PC。同之前推柏木由紀,以為自己只會推幾個月就會用返PC,但是,我已經用Mac用左2年半啦,而家仲好鐘意用。正!(雖然搵合心水配件好難)

沒有留言:

張貼留言