2013年10月3日 星期四

對事的回應


看到圖中一人出來表態 我都不能不回應一下

首先你指你們沒有拍門 有沒有我不清楚 但當你的公司門外有一群人在等待,其他食客,會有什麼想法,這食店食物太差?還是太好 要排隊等位?間住個門口甘知道自己比人跟食飯,換轉係你都唔好受啦,甘都唔係叫困惑?,那叫?
其後西山小姐出來,akb一直都沒有直接交禮物比成員的習慣,收你地d禮物係想你們可以在交完禮物好走了吧~?!給予你們合照係日本都方面更是少之有少,但你們使官方使出呢招,是話你們成功好,還是說你們過份好~,你自己諗下啦

(圖借網友和在貼吧中找出)

你有冇追落去,可能有,都可能冇,但由機場落機追到上機,我相信可以追蹤甘長時間,都是一名高手來的
佢強唔強笑冇人知,身為一個名星,不對住自己的粉絲黑口黑面是常識吧,身為正统派IDOL 對任何事情都表現笑容,但可使一名正統派IDOL從口中說出叫粉絲冷靜,我都不知可說什麼了~(來港和離港的分別)

最後機場方面,發生這樣的事,可以怪在誰身上?
(圖借網友Calvin Ng)
官方向機場申請vip通道無能?
機場對官方的申請無理?
安守本份的粉絲過份暴動?
過份暴動的粉絲的未能合照?
官方人地控制人流不力?
(圖借網友塙 かおる)
機場上的警察不力/食花生?
說下去都沒有用,要看就是看日本的做法


7 則留言:

  1. 我覺得你5係沒道理,但我希望你要明白唔係個個都好似你禁有文化ge.追星係香港先有ge文化。日本人係好有規有矩我知但e度係香港唔係好多有規矩ge人ge.我感寫包單發起去追mayuyu ge唔係真係單純中意mayu ge.有好多mk放消息,d 人先開始多……

    回覆刪除
    回覆
    1. LARD: 劣者個人只從人身安全出發,至於其他回應,等待 克箂小子 向你回應吧。

      刪除
    2. 用追星文化解釋根本是屁話,換句話說就是強國人習慣在內地吐痰通街屙屎大聲說話,去到香港及外地做出同樣行為就是理所當然?我呸!

      刪除
  2. 克箂小子: 原來有這樣的事情,你讓劣者看10月1日的事件更為立體了!

    回覆刪除
  3. 機場果單野...大家有目共睹,我唔講
    但點解好似講到追車追到去人地食飯果到好合理

    你試下你收工,你老世去你屋企搵你,叫你做埋公司D野,你會有咩感覺

    回覆刪除
  4. 個人認為始終都唔係尊重偶像既行為
    始終明星同大家一樣都係人 只係比大家更有人氣
    同埋工作唔同 點解唔可以將心比己 係多方面角度為人地思考一下呢

    回覆刪除